Тимошенко і Бойко замовляють найбільше платної реклами в ЗМІ

Інститут масової інформації після дослідження вмісту 10 онлайн-ресурсів прийшов до висновку, що політичну рекламу, також відому як «джинсу», в українських інтернет-ЗМІ замовляють Юлія Тимошенко (25%) та «Опозиційна платформа – За життя» на чолі з кандидатом у президенти Юрієм Бойко (23%), передає Ліга.

В Інституті заявили, що протягом одного тижня листопада в 10 популярних виданнях опублікували 284 матеріалу з ознаками «заказухи», а 71% з них мав політичний напрям

Найбільш часто замовні матеріали з’являються у вигляді новин, аналітики, авторських тестів або телепрограм випускали такі ресурси як Оглядач – 65 матеріалів, і сайт інформаційного агентства 112 Україна – 46 матеріалів.

За інформацією від інституту, генпродюсер телеканалу 112, в структуру якого входить і агентство, Артем Марчевський. Його ж пов’язують з фактичним власником телеканалу Віктором Медведчуком. На причетність політика до каналу вказує і значне збільшення його участі в телепрограмах каналу. Також в листопаді 2018 Медведчук став главою партії За життя.

Зазначається, що на сайті журналу Новое время були виявлені неналежно марковані замовні матеріали комерційного спрямування, що «не відповідало законодавству і не були зрозумілі аудиторії.

Список покупців реклами в інтернет-ЗМІ:

 

Нагадаємо, згідно з соціологічним опитуванням, «Батьківщина» і «Слуга народу» лідирували б на виборах в парламент.

About the author /


Post your comments