«Радикали» знову купили рекламу на «112-му» і «NewsOne» за держкошти – КВУ

«Радикальна партія Олега Ляшка» у ІІІ кварталі 2018 року оплатила рекламу на телеканалах «112» та «NewsOne» за гроші, отримані з державного бюджету.

Про це повідомляє Комітет виборців України, нагадуючи, що партія заявляла про підтримку санкцій проти цих каналів.

Зазначається, що упродовж липня-вересня РПЛ витратила на рекламу по ТБ 3 млн гривень. Із них 900 тис. бюджетних гривень отримав телеканал «112». Наприкінці серпня ТОВ «Інформаційне агентство «112-Україна» перерахували гроші за «розміщення інформаційного відеоматеріалу в ефірі телеканалу».

Ще 900 тис. гривень отримала ТОВ «Новини 24» за «розміщення інформаційних роликів в ефірі телеканалу «NewsOne» (у звіті телеканал названо «NEWSONT»: швидше за все, описка).

В КВУ нагадують, що це вже не перший випадок, коли РПЛ платить за рекламу на цих телеканалах за бюджетні кошти. У ІІ кварталі 2017 року партія перерахувала ТОВ «Інформаційне агентство «112-Україна» 3 млн бюджетних гривень, у ІІ кварталі 2018 року – 1,7 млн гривень.

«З одного боку, «Радикальна партія» підтримує санкції щодо «112» каналу та «NewsOne», звинувачуючи їх в російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно. При цьому йдеться про витрачання саме державних коштів, отриманих партією з бюджету», – наголосив голова КВУ Олексій Кошель.

Загалом у липні-вересні РПЛ витратила 12,9 млн гривень. Третину коштів, 4,8 млн, партія спрямувала на рекламу (3 млн – на рекламу по ТБ і 1,5 млн – на друковані ЗМІ).

При цьому із 12,9 млн витрат лише 87 тис. гривень були власними коштами партії. Решта – гроші з держбюджету (дані – відповідно до звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за ІІІ квартал 2018 року).

Як відомо, у жовтні більшість нардепів РПЛ підтримали санкції проти «112» та «NewsOne». Відповідну постанову Верховної Ради підтримали 16 депутатів, в тому числі, Олег Ляшко.

Ці канали підозрюють у використанні «дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди».

Нагадаємо, раніше лідер «Радикальної партії» Олег Ляшко пообіцяв жорсткі наслідки Національному антикорупційному бюро, якщо вони спробують залучити його до кримінальної відповідальності за незаконне збагачення.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *